مسجد المهدی ناجی اباد

مسجد المهدی ناجی اباد

فاز یک ناجی اباد . کاشان
مسجد المهدی ناجی اباد

مسجد المهدی ناجی اباد

فاز یک ناجی اباد . کاشان

اولین بهره برداری از مجموعه باغ کتاب در نمایشگاه قرآن

اولین بهره برداری از مجموعه باغ کتاب در نمایشگاه قرآن
حجت الاسلام حشمتی گفت: امسال برای اولین بار از فضای باغ کتاب در نمایشگاه بین المللی قرآن استفاده می کنیم که اولین بهره برداری از این مجموعه در نمایشگاه قرآن است.

به گزارش خبرنگار قرآن ومعارف ، حجت الاسلام حشمتی،‌معاون قران و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش بیست وسومین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: طراحی و آماده سازی نمایشگاه امسال پروسه طولانی را سپری کرد که بر این اساس از ماه های پایانی سال 93 این فعالیت ها آغاز شدتا حاصل این تلاش ها فراهمکردن محیطی مناسب برای بازدیدکنندگان باشد.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های نمایشگاه قرآن امسال گفت: امسال برای اولین از فضای باغ کتاب در نایشگاه بین المللی قرآن استفاده می کنیم همان طور که می دانید مجموعه باغ پیش از این مورد بهره برداری قرار نگرفته بود و اولین برنامه اجرایی آن با نمایشگاه بین المللی قرآن همراه است که این اتفاق را به فال نیک می گیریم.


حجت الاسلام حشتمتی افزود: امسال فضای مسقف نمایشگاه افزایش چشم گیری پیدا کرده که براین اساس 15 هزار متر مربع از این فضا در اختیار غرفه داران وبخش های مختلف نمایشگاه است همچنین جمعه 19 کمیته اجرایی و 17 کمیته محتوایی درنمایشگاه امسال فعال هستند.گفتنی است، از دیگر ویژگی های بیست وسومین نمایشگاه بین المللی قرآن گسترش بخش های عفاف و حجاب، مکتوب، هنری و دیجیتال است.
 

وی خاطر نشان کرد: امسال همچون دوره گذشته مراسم شب های شیدایی در قالب برنامه ای جنگ محور از ساعت 22 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود همچنین بخش های نمایش خیابانی، فیلم و نمایشگاه عکس نیز دایر است.
 

حجت الاسلام حشمتی با اشاره به برگزاری آیین تکریم از خادمان و فعالان عرصه قرآنی گفت: همزمان با بیست وسومین نمایشگاه بین المللی قرآن از خادمان و فعالان عرصه قرآن کریم با حضور رییس جمهور در نیمه ماه رمضان تجلیل می کنیم.
 

رییس  بیست وسومین نمایشگاه بین المللی قرآن خاطرنشان کرد: بخش بین المللی نمایشگاه قرآن نیز از 14ماه رمضان به مدت 6روز دایر خواهد بود که سعی شده تا این بخش با قوت و گستردگی بیشتری برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد